Support

ACG Fyrtal lägger mycket fokus på att vara bäst på support. Alla våra säljare och tekniker är auktoriserade och utbildade. Alla våra kunder erhåller 1 års fritt supportavtal vid installation av våra märksystem.

Vi är stolta över vår support och vi vågar lova att ni inte kommer bli besvikna.

Supportavtal med ACG Fyrtal innebär:

 

  • Fri support via telefon eller e-post på maskin samt på medföljande mjukvara.
  • Fjärrhjälp, fri online support (vi kopplar ihop datorerna) läs mer på vår hemsida
  • Supportsida (logga in och kom åt massor av hjälp, filer, drivrutiner, firmware, tips & trick)
  • Fria uppdateringar av mjukvaran (inom samma versionsnummer)
  • 10% rabatt gäller på  alla reservdelar, servicekostnader samt restid och milkostnader.

 Supportavtalet förnyas varje år gäller oavsett antal maskiner

Var beredd på följande frågor innan ni kontaktar supporten:

Ert supportavtal
Om Ni startat om utrustning, samt datorn
Om Ni fått ett felmeddelande

Öppettider:

08.00-12.00 samt 13.00-16.00

 

Vi är Premier Dealer för Lighthouse

Premier-Dealer-Logo-2015-2016_webb

Kontakta oss

Vill ni komma i kontakt med supporten på ACG Fyrtal ring vårt support nummer i första hand, på så vis kan vi alltid hjälpa er även om någon av våra tekniker är upptagna.

 

Johan Holmgren

Support för Lighthouse
E-post: johan@acgfyrtal.se
Direkt: 033 – 480 112

Niclas Magnusson

Support för lasermaskiner
E-post: niclas@acgfyrtal.se
Direkt: 033 – 480 114

Fredrik Sjöberg

fredrik2

Support för lasermaskiner
E-post: fredrik@acgfyrtal.se
Direkt: 033 – 480 118